Vēl viena Capsule. CRM sistēmu salīdzinājums.

Kopš mūsu mājaslapas saturā ir parādījusies aktualitāšu sadaļa, kurā esam sākuši izvietot dažādu informāciju, mūsu mājaslapas apmeklējums un  mūsu nosaukuma meklējumu skaits Google ir pieaudzis. Līdz ar to ir atklāts arī mūsu cītīgi glabātais noslēpums – NEESAM VIENĪGĀ CAPSULE PASAULĒ!

Capsule ir kopumā diezgan populārs vārds, ar kuru apzīmē dažādas tehniskās sistēmas un IT risinājumus. Viens no tiek – klientu attiecību vadības rīks (CRM – Client Relationship management). Pavisam noteikti ikvienam uzņēmumam, kuram ir sava pārdošanas nodaļa jau ir vai arī būtu ieteicams ieviest kādu no CRM sistēmām. Tās atvieglo pārdevēju/menedžeru/projektu vadītāju darbu, dodot iespēju pārskatāmā veidā saglabāt kontaktus un sekot līdzi tekoši notiekošajam ar katru no klientiem.

CRM ieviešana, īpaši lieliem uzņēmumiem ir diezgan dārga, kas saistīta ar sistēmas pielāgošanu uzņēmuma vajadzībām. Tajā pašā laikā internetā ir atrodami arī daudzi rīki, kuri izmantojami par salīdzinoši lētām summām, vai pat vispār bez maksas.

Šajā rakstā apskatīsim trīs dažādas CRM sistēmas – katru savu iemeslu dēļ. Apskatīsim Bitrix24 (jo šis ir viens no populārākajiem), Hubspot (jo šo izmantojam paši savā ikdienā), kā arī, protams – Capsule CRM.

Bitrix24 CRM sistēma

Par Bitrix24 projektu vadības daļu runājām jau iepriekš mūsu rakstā par projektu vadības rīkiem. Jau minējām, ka Bitrix24 piedāvā plašu funkciju klāstu.

Kas attiecas tieši uz CRM, šajā programmā atradīsiet gan iespēju veidot e-pasta izsūtņu datubāzes, veidot tām izskatus un veikt reālo izsūtīšanu, kā arī iespēju, izmantojot arī Bitrix24 mobilo aplikāciju, veikt zvanus kontaktiem no CRM sistēmas. Protams – nav atņemta kalendāra un piezīmju funkcijas.

Lai izsekotu darījumiem, lieliski noderēs arī pārdošanas procesu menedžementa funkcijas un arī iespēja veidot rēķinus CRMM sistēmā.

Protams – lielākā daļa no šīm funkcijām ir iekļautas šīs programmas maksas versijā, bezmaksa ļaujot lietot tikai daļu no tām vai arī ierobežojot iespējas. Bezmaksas versijā sistēmā varēs saglabāt neierobežotu kontaktu skaitu, dodot piekļuvi līdz 5 lietotājiem, taču, diemžēl, jebkāds atbalsts no Bitrix24 puses būs maksas pakalpojums. Lai iegūtu piekļuvi pilnam Bitrix24 funkciju klāstam, nāksies šķirties no 39 naudiņām.

Sistēma, jāatzīst ir lietojama gan mākoņa versijā, lietojot saiti, piemēram capsule.bitrix24.lv, gan izvietojama uz pašu servera. Vairāk par šo neesam interesējušies.

Hubspot CRM sistēma

Kā jau iepriekš minējām – paši savā ikdienā izmantojam tieši Hubspot. Kāpēc? Jo Hubspot mūs ieinteresēja jau savā bezmaksas versijā, kurā dev iespēju mums izvietot līdz 1 miljonam kontaktu (kuru mums, jāatzīst vēl nav), kā arī – pievienot neierobežotu lietotāju skaitu. Liela daļa mūsu klientu pat nezin, ka e-pasta ziņa, kuru tie ir saņēmuši, nemaz nav sūtīta no Outlook vai kādas citas e-pasta programmas, bet gan tieši no Hubspot.

Hubspot, protams, iekļauj arī piezīmju daļu, pārdošanas procesu menedžementa funkcijas, kā arī e-pastu izsūtņu nodrošināšanu. Hubspot mobilā aplikācija dod iespēju zvanīt no CRM, kā arī uzrāda nezināmu numuru kā konkrētu Hubspot kontaktu.

Kā lielu bonusu uzskatam Hubspotā iekļauto, kā mēs to saucam, uzdevumu sprintu, kurā izvietojam attiecīgās dienas uzdevumus (veicamos zvanus, nosūtāmos e-pastus, sagatavojamos aprēķinus) un nospiežot START Hubspot atļauj ātri un vienkārši pārskatīt un izpildīt visus attiecīgās dienas uzdevumus.

Programma, jāatzīst ir pieejama tikai mākoņversijā. Izmantojot bezmaksas piedāvājumu, atsevišķas funcijas nav pieejamas, kā arī daudzas ir ierobežotas. Programmas paplašināšana izmaksā 50 naudiņas par lietotāju mēnesī.

Capsule CRM sistēma

Lūk, ķeramies klāt arī mūsu vārda māsai. Šī programma, līdzīgi kā Hubspot vai Bitrix24 ir dažādu reitingu augšgalā. Pētot šīs aplikācijas iespējas, secinām, ka ne veltīgi – tajā ir iekļautas ļoti daudzas “standarta” CRM iespējas – e-pastu izsūtņu organizēšana, kalendārs, pārdošanas procesu menedžementa funkcija un citas.

Kā lielāko atšķirību no Hubspot un Bitrix24 jāmin tas, ka Capsule CRM ir ļoti vienkārši sinhronizējama ar daudzām citām sistēmām kā piemēram Google Contacts, MailChimp, G Suite un daudzām citām.

Bezmaksas versijā šī programma piedāvā iespēju strādāt 2 kolēģiem un izmantot līdz 250 kontaktiem, neierobežojot pārējās iespējas.

Lai pinvērtīgi strādātu ar šo programmu, jāiegādājas papildinājums, kurš izmaksās 8 naudiņas mēnesī par katru lietotāju. Taču tas, savukārt pavērs iespēju izmantot līdz 50 000 kontaktiem.

Ikdienā darbu ar šo programmu, protams, atvieglos arī programmas mobilā aplikācija, kura darbojas līdzīgi Bitrix24 un Hubspot mobilajām aplikācijām.

No Comments
Post a Comment