Robot Arm Shadow

PIEPRASĪJUMA SAŅEMŠANA

 

Aicinām mūsu partnerus un klientus pieteikties Google Ads Search reklāmas kampaņu izstrādei un vadībai, sazinoties ar mūsu uzņēmumu, zvanot vai rakstot e-pastu. Mūsu kontaktus atradīsiet sadaļā KONTAKTI.

Vienmēr esam priecīgi, ja klienti spēj norādīt VALSTIS vai PILSĒTAS uz kurām tiks mērķēta search kampaņa un  VALODAS, kurās search kampaņa tiks realizēta. Protams – vienmēr esam gatavi iedziļināties un ieteikt potenciāli labākos risinājumus. Tāpat priecājamies, ja klients norāda plānoto kampaņas BUDŽETU mēnesī, ja tas ir ierobežots. Jebkurā gadījumā veidojam dažādus izmaksas plānus. Tāpat būtiski ir pateikt, ja vēlaties kampaņu tikai uz DAŽĀM pakalpojumu/preču pozīcijām. Tas iespaidos izstrādājamos izmaksu plānus. 

Kampaņas prognozes izveide

Pēc pieprasījuma saņemšanas, mūsu Google Ads speciālisti sagatavos detalizētu aprēķinu par potenciālajām izmaksām. Izmaksu plāns search kampaņai tiek viedots, balstoties iepriekš nosauktajās klientu interesēs un prasībās. Veidojot izmaksu plānus, pēc iespējas balstāmies klientu esošās mājaslapas saturā, izveidojot pirmo atslēgas vārdu sarakstu. Dažādos rīkos apskatām attiecīgo atslēgas vārdu meklēšanas biežumu un aptuvenos CPC (Cost per click). Rezultātā izveidojam vairākus izmaksu plānus, kuri atšķiras izmaksu un līdz ar to – potenciālo klikšu skaita ziņā. Zinot kampaņu potenciālās izmakas aprēķinam arī potenciālo konversiju skaitu, CPA (Cost per acquisition), reizēm arī ROI. Pēc šiem lielumiem spējam secināt, kurš no piedāvātajiem izmaksu plāniem ir potenciāli izdevīgākais.

Pieteikt prognozes izveidi

Klienta apstiprinājums

Pēc kampaņas izmaksu prognozes iesūtīšanas, vienmēr priecājamies ar klientu to pārrunāt, lai izskaidrotu iesūtītajā materiālā esošos svešvārdus un ko tie nosaka. Vēl kampaņas plānošanas posmā ņemam vērā gan impresiju skaitu, gan CTR, kā arī CPA un citus lielumus, lai kampaņu padarītu efektīvu. Kampaņas plānā detalizēti norādam dažādus iespējamos kampaņas realizācijas variantus. Kopīgi ar klientu izveidojam konkrētu darbbību plānu, realizējot visu kampaņu uzreiz, vai arī sastādam plānu ilgtermiņam.

ATSLĒGAS VĀRDU SARAKSTS

 

Atbilstoši izstrādātajam plānam, pēc klienta apstiprinājuma sākam veidot kampaņu. Kampaņas izstrāde sākas ar padziļinātu mājaslapas izpēti, pārdodamā produkta/pakalpojuma izpēti. Šajā izpētes posmā tiek izveidots pēc iespējas plašs atslēgas vārdu saraksts. Protams, katra uzņēmuma situācija atšķiras – kādam tie būs nepilns simts atslēgas vārdu, kādam tie būs pat tūkstoši. Veidojot atslēgas vārdu sarakstu, ir būtiski ņemt vērā, ka atsevišķas lietas iespējams meklēt vairākos veidos. Piemēram – reklāmas aģentūra un mārketinga aģentūra. Google algoritms vairāk vai mazāk izprot vārdu locījumus, bet ne dažādus jēdzienus. 

ATSLĒGAS VĀRDU KOPU IZSTRĀDE

 

Kad ir izveidots plašais atslēgas vārdu saraksts, tie tiek grupēti pēc dažādiem kritērijiem. Šīs grupas sauc par reklāmas kopām jeb Ad grupām. Katrā Ad grupā ir atšķirīgs atslēgas vārdu skaits. Kritēriji Ad grupu izstrādei ir dažādi – raksturo vienu produktu/pakalpojumu vai to grupu, raksturo vienu zīmolu vai vienu darbību un citi. 

REKLĀMAS TEKSTU IZSTRĀDE

 

Ir daudzi un dažādi nosacījumi no Google puses par to, kādiem ir jābūt reklāmas tekstiem. Sākot ar to, ka ir “īsie” un “garie” reklāmas teksti. Katrā no tiem ir atšķirīgs pieļaujamo rakstzīmju skaits. Tāpat jāņem vērā Google noteiktos reklāmas tekstu kvalitātes mērīšanas instrumentus. Ir redzētas Google kampaņas, kur katrai Ad grupai ir izveidots viens teksts. Tas neveicina reklāmas tekstu kvalitāti. Parasti veidojam vismaz 3 reklāmas tekstus katrai Ad grupai. Šie reklāmas teksti pēc kampaņas izvietošanas konkurēs savā starpā, tādejādi nododot Google algoritmam iespēju padarīt kampaņu efektīvāku. Lai gan reklāmas tekstiem ir ļoti ierobežots rakszīmju skaits, vienmēr cenšamies pēc iespējas plašāk un konkrētāk paskaidrot reklamējamos pakalpojumus/produktus. 

Parasti sākam ar reklāmas tekstu izstrādi latviešu valodā, svešvalodu tulkojumus uzticot pašiem klientiem, vai arī – mūsu partneriem tulkojumu birojā.

SITELINK & CALLOUT PIEVIENOŠANA

 

Sitelinki ir tie, kuri sniedz iespēju pievienot attiecīgajai reklāmai papildus linkus uz citām mājaslapas sadaļām. Piemēram uz aprakstu par uzņēmumu. Šādu papildus linku pievienošanas uzlabo reklāmas reitingu un līdz ar to arī kvalitāti, tādejādi panākot augstāku reklāmas atrašanās vietu. 

Tāpat ieteicams lietot arī Callout paplašinājumus, kuri arī sniedz iespēju nodot potenciālajam klientam kādu īsu un konkrētu papildus informāciju. Callout parasti izmanto īsus uzsaukumus kā “PIegāde visā Latvijā!”, “Apkalpojam 24/7” u.c. 

 

KAMPAŅAS APSTIPRINĀJUMS

Pēc kampaņas plāna iesūtīšanas klientam, vienmēr esam priecīgi saņemt arī vadošas norādes par nepieciešamajiem labojumiem atslēgas vārdu sarakstā vai reklāmas tekstos. Reizēm gadās, ka nepārzinot nozares specifiku, ir nepieciešamas izmaiņas. Pēc nepieciešamo izmaiņu veikšanas, kampaņa ir gatava izvietošanai Ads rīkā. 

KAMPAŅAS IZVIETOŠANA GOOGLE ADS SISTĒMĀ

 

Pēc tam, kad kampaņai ir izveidoti atslēgas vārdu saraksti un reklāmas teksti un pievienoti sitelinks un callout, kampaņa ir gatava izvietošanai Google Ads rīkā. Parasti esam slinki uz atskaišu veidošanu, tādēļ apmācam klientu kampaņas tekošajā analīzē. Pašai kampaņai kā tādai ir būtiski izprast vairākus kampaņas līmeņus, sākot ar kontu līmeņiem, beidzot ar reklāmas kopām, atslēgas vārdiem un reklāmas tekstiem. Reizēm klientiem ir priekšstats, ka kampaņas izvietošana nozīmē vienkāršu atslēgas vārdu izvietošanu. Tas gluži tā nav – Ads rīkā atslēgas vārdi tiek pievienoti, pielietojot dažādus “match”, katru no atslēgas vārdiem izvietojot specifiskā veidā, lai noteiktu, kad tie parādīsies, kad nē. Ja jūsu produkts ir “gardi āboli”, Jūs, visticamāk, nevēlēsieties, lai Jūsu reklāma parādās pie meklējuma “sapuvuši āboli”. Šo visu dažādās formās nosaka, izvietojot atslēgas vārdus. 

KAMPAŅAS ILGTERMIŅA MONITORINGS 

 

Pēc kampaņas izvietošanas daudzi vairs nepievērš uzmanību kampaņai. Tas ir nepareizi. Tirgus situācija nepārtraukti mainās un ir ļoti būtiski sekot līdzi notiekošajam – reklāmas parādīšanās vietai, reklāmas kvalitātes reitingam, cenai par konkrēto klikšķi u.c. lielumiem. Tieši tādēļ parasti uzņemamies šo pienākumu sekot līdzi kampaņai ilgtermiņā. Reizēm nepieciešamās izmaiņas ir mazbūtiskas, tādēļ to daram klientu netraucējot. Tajā pašā laikā – reizēm ir nepieciešams veikt kādas izmaiņas pašā kampaņā, vai pat mājaslapā, lai uzlabotu kampaņas efektivitāti. Šādās situācijās vienmēr vēršamies pie klienta.