25 Padomi Facebook lapas statistikas veicināšanai (1. daļa)

25 Padomi Facebook lapas statistikas veicināšanai (1. daļa)

23. janvāris, 2019 Visi raksti

Vai esat novērojuši kritumu jūsu Facebook lapas apmeklējuma statistikā? Prātojat, kā labāk izveidot saikni ar jūsu sekotājiem? Veicot nelielas izmaiņas tajā, kā un ko jūs postojat, var Jums palīdzēt sasniegt lielāku auditoriju ģenerējot klikšķus, laikus, kā arī komentārus. Šajā rakstā jūs atklāsiet 5 paņēmienus, kā veicināt jūsu Facebook lapas saskarsmi ar esošajiem un potenciālajiem sekotājiem.

#1: Uzdodiet jautājumu

Viens no vienkāršākajiem un efektīvākajiem veidiem, kā uzsākt dialogu ar jūsu Facebook sekotājiem ir, uzdodot jautājumu. Ja lietotājs var asociēties vai palīdzēt, sniedzot savu pieredzi, tas cilvēkos radīs interesi un tie nevarēs atturēties no iesaistes.

Šeit būs pāris jautājumi:
Specifiskais: Kas ir jūsu iecienītākais…?
Padoms: Kā jūs…?
Pieredze: Kāds ir jūsu mīļākais brīdis no pieredzes/atmiņas…?
Padziļinātāks: Kā jūs domājat…? (sarunu vedošs)
Tiešs: Kāpēc jūs…?
Notikumi: Kas apmeklēs/apmeklēja…?
Aktuāli: Šodien ir…, kādas ir jūsu domas par…?

#2: Mudini sekotājus veikt izvēli

Lielisks veids, kā komunicēt ar sekotāju, ir publicējot “šis vai tas” postuMudini tos nonākt kādā pusē starp divām izvēlēm. Pievienotā vērtība šim ir tāda, ka tas var sadalīt jūsu sekotājus grupās, kas rada dialogu komentāros.

Lielākoties šīs debates ir labas un izklaidējošas, bet ievērojiet troļļus un izvairieties no tiem. Lai panāktu lielāku dzirksti šajās sarunās, jūs vienmēr varat mudināt sekotājus uzsākt karstāku diskusiju, bet būtu jāizvairās no jūtīgiem tematiem kā reliģija, politika u.c.

#3: Posto, kad lietotāji ir tiešsaistē

Cilvēki lieto Facebook dažādos laikos. Daži to lieto dienā, citi to čeko no rīta un pēc tam tikai pēcpusdienā. Ja publicē rakstus nenoteiktā kārtībā katru dienu, pastāv liela iespēja, ka jūsu publika šīs ziņas palaidīs garām. Mūsdienās informācijas pieejamība ir pārsātināta un jūsu raksts var pazust visā burzmā.

Vislabākā taktika ir publicēt rakstus, kad jūsu auditorija ir visaktīvākā. Izskatiet savus Facebook Insights, kur ir pieejama statistika. Lai piekļūtu tai, klikšķini uz Insigts tab un tad – Posts kreisajā rīkjoslā.

Pēc noklusējuma (defaultā) panelis rāda datus, kad jūsu sekotāji ir onlainā. Iestatījumus var nomainīt, un redzēsiet salīdzinājumu ar laiku, kad lietotāji ir bijuši visaktīvākie.

Padoms: Postot vēlu naktī (kad sekotāji ir vismazāk aktīvi) nav viennozīmīgi slikts stils. Informācija naktī tiek vismazāk publicēta, kā rezultātā lietotāji, kas ir aktīvi, visdrīzāk, redzēs un iesaistīsies jūsu saturā. Ja šī iesaiste nedaudz palielina statistiku, tad ir lielāka iespēja, ka jūsu auditorija to redzēs, piemēram, pieslēdzoties Facebook no rīta. Izmēģiniet postot dažādos laikos, lai redzētu, kas strādā vislabāk jums.

#4: Dalies ar atbilstošām fotogrāfijām

Dažreiz foto var pateikt variāk nekā raksta teksts. Vizuāli pārsteidzošs attēls var vienkāršuskrollotāju aizvest līdz īkšķim augšā. Attēli atkal un atkal ir pierādījuši, ka tie uzlabo lapas un lietotāja saskarsmi it īpaši tad, kad tie satur sevī stāstu vai veido saikni ar auditoriju emocionālā vai personīgā līmenī.

Facebook posti ar attēliem sniedz vismaz divreiz lielāku atdevi nekā vienkārši teksta posti.

Izmanto saturam atbilstošus, krāsainus, kā arī augstas kvalitātes attēlus. Ja vēlies padarīt attēlus kolorītākus, bet neizmanto profesionālas programmas kā “Photoshop”, pamēģini bezmaksasonline rīkus kā “Canva” un “Adobe Spark”.

#5: Sadarbojies ar citiem brendiem

Nav tādu likumu, kas noteiktu limitu, cik daudz jums jāstrādā ar savu Facebook lapu. Pavērojiet,kas notiek sociālajos tīklos, dalieties ar citu lapu informāciju un sadarbojietis ar citiem brendiem,ja jūs neesat konkurenti, bet auditorija un mērķi ir līdzīgi.

Iegaumējiet, ka jums jāizkopj taktika. Citi biznesi un to sekotāji nojauš, kādi ir jūsu mērķi, tāpēc nespamojiet. Darbojieties gluži tā pat kā jūs strādātu ar auditoriju: veidojiet attiecības, dalieties ar saturu un iesaistieties komunikācijā ar cilvēkiem.

Ja jūs varat rast vienošanos, lai dalītos ar kāda cita saturu, tas jums palīdzēs nodrošināt abpusēju labuma celšanu dabīgā ceļā, jo abas puses nonāks plašākā lietotāju lokā.

Seko Capsule Facebook lapai, lai saņemtu aktuālākos jaunumus, kā arī, turpmākos bloga rakstus par Facebook statistikas veicināšanu un auditorijas ģenerēšanu sauvu mērķu sasniegšanai. Vēlies sastrādāties? Mūs ir viegli sasniegt šeit.